Procedura reklamacji

W przypadku, gdy stwierdzicie Państwo jakąś wadę w zamówionym produkcie możecie go Państwo zareklamować. W tym celu prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego, który dostępny jest tutaj. Możecie też Państwo oczywiście przesłać do nas oświadczenie, które będzie zawierać wszystkie informacje, które znajdują się na naszym formularzu.

Wypełniony formularz reklamacyjny lub oświadczenie prosimy wysłać wraz z potwierdzeniem zakupu i reklamowanymi przedmiotami na adres naszej firmy tj.

 Lilibutki Justyna Hamada

ul. Jałowcowa 10

05-805, Otrębusy

Państwa reklamację rozpatrzymy w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. Niezwłocznie po jej rozpatrzeniu poinformujemy o tym Państwa mailowo lub telefonicznie. W przypadku gdy reklamacja zostanie uznana za zasadną, wadliwy produkt zostanie wymieniony na wolny od wad lub wada zostanie usunięta.

Szczegółowe zasady reklamacji produktów dostępne są w Regulaminie naszego sklepu.

Kliknij by pobrać formularz reklamacyjny towaru (plik PDF)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl